.

.

13 dec. 2010

Ny design!

Kunde ju inte låta bli att fixa lite juligare design tyckte jag. Börjar ju närma sig! 11 dagar kvar till julafton bara :) Någon i Arvika som vet något om luciatåg på stan förresten? Skulle vara asmysigt att gå och titta på men jag har ju aldrig bott här förut, så jag vet ju inte riktigt hur dom gör här!
Har tittat på säsongens sista avsnitt av Desperate Housewives och jag vill bara se mer mer mer!! Tittade på lite big bang theory också för Floyd sov så mysigt på min mage :)
Imorse väckte han mig klockan 6 och tyckte att jag skulle gå upp så jag gjorde väl det då, fixade varma mackor med massa kryddor på (blä!) till Emanuel till frukost, han blev glad :) Men nu är han i skolan och jag är hemma med Floyd, och sen ska jag gå och möta honom vid tåget och så ska vi kolla efter ett koppel åt Floyd så han får gå ut, för han vill ut hela tiden men jag vågar inte släppa ut honom utan koppel förrän vi flyttar, så det så! Sen ska vi på möte på soc och försöka få hjälp med att hitta ny lägenhet.

Fast innan det så ska jag nog städa lite i köket och badrummet, uh det behövs verkligen.
Hejdå!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar din design, den är julig och mysig :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur gick det på soc? Hjälper dom er med lägenhet?

    SvaraRadera
  3. Esteterna har ju luciatåg. Tror det är Måndag klockan 19, men är inte säker. :P

    SvaraRadera