.

.

9 dec. 2010

Bebishjärta!

Idag hade vi tid hos barnmorskan kl 11. Gud vad jag älskar våran barnmorska alltså, hon är bäst!
Vi pratade lite och sånt, och sen så fick vi höra bebisens hjärtljud. Det lät som ett tuffande tåg :D 146 slag i minuten! Så himla sött.
Har fortfarande lite svårt att tänka mig att det finns ett alldeles nytt och eget liv innuti mig. Det känns liksom lite.. Overkligt, fast på ett bra sätt!

Och nu har Emanuel åkt till skolan, han ska servera på någon nobelmiddag :( Kommer inte hem förrän i natt. Så jag har skrivit ett brev till Malin som jag ska gå iväg och posta snart, och hämta ut ett paket som är en mammaskjorta som jag fyndade för 5:- på tradera! Hoppas den är snygg och passar bara.

Och så har mamma varit snäll och hjälpt mig med tågbiljetter så jag åker till henne 25-29 December, det blir nog mysigt :)
Hejdå!

1 kommentar: