.

.

4 dec. 2010

Hej!

Drömde världens hemskaste dröm jag någonsin drömt inatt, inte coolt! Vaknade och grät i typ en timme, och sen kramade jag på Emanuel tills jag somnade om igen.

Idag så har vi varit iväg och tittat på innebandy, det var kul! Sen fick vi mat hos Emanuels mor, och sen kaffe och lussebulle! Åkte med morfar hem och städade och vattnade blommorna, sen såg jag lite på tv och sen så gick vi ut med hunden och hämtade ut ett paket som kommit till mig på nöjesbutiken. Det var Sunes julklapp! Så det har jag precis slagit in.
Har inte riktigt bestämt mig än för om jag ska slita Emanuel från datorn och tvinga honom se på film och äta chips med mig eller om jag ska gå och lägga mig. Får väl se hure blir!
Imorgon är det söndag och jag ska äta så jävla mycket pizza!
Hejdå!

Förövrigt så var det galet längesen jag var vaken såhär sent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar