.

.

14 dec. 2010

Fniss!

Har ätit fiskpinnar och potatismos, potatismoset blev awesome! Blev precis lagom mätt också, inte för mätt, som jag brukar bli. Alldeles perfekt :D Har haft en asbra dag idag och snart börjar Paradise Hotel (fyfan för mig, men ja jag tittar på det :() då ska jag äta jordnötsringar! Har inte varit ute med Floyd något idag, men han fick bada lite i alla fall.
Köket har inte blivit stökigt än, det känns skönt att det är så rent och fint.
Blir nog städa allt annat imorgon, tänk vad skönt det skulle vara med rent och fint överallt.
Mmmmmmmm! Bebis sparkade förresten så hårt idag att Älskling också kunde se det :D Mys <3


Jag har världens finaste älskling :)
Bilden är från någon helg sen när vi var och tittade på bebiskläder hos hans mor!

Hejdå!

1 kommentar:

  1. sv: Haha. ja! Så jäkla bäst!! : >

    Gullig hatt Emanu har! Den klär honom. haha.

    SvaraRadera