.

.

31 mars 2011

Dag 16&17!

Dag 16 – Min tro.
Gick och tänkte hela dagen igår på vad jag skulle skriva här, men jag kom inte fram till något! Jag tror inte på någon gud och jag går inte heller runt och tänker på sånt. Jag tror på livet helt enkelt, och allt blir vad man gör det till.
Dag 17 – Det här är jag beroende utav.
Ååååh isbitar!!!!!! Haha, nej men. Jo, just nu så äter jag nog mer isbitar än vad jag gjort i hela mitt liv, rätt säker på det. Hela tiden. Fast det är ju bara en såndär gravidgrej, men annars tror jag nog inte att jag är så beroende utav något. Med tanke på att jag slutat röka och dricka kaffe! (vilket förövrigt är så jävla skönt, att inte röka alltså) Fast jag tuggar gärna tuggummi istället, så kanske tuggummi? Jag vet inte riktigt.


Torsdag idag, och dagarna går sakta sakta, fast egentligen fort också. Jag tycker ju att det börjar bli dags för lillan att komma nu, men tydligen inte hon! Igår var jag och la om grejset till njuren och sen när jag kom hem så var det stopp i den, helt stopp. Fast vi lyckades få igång den till slut i alla fall, tur det för jag gillar INTE att åka till Karlstad längre. Fast njuren gör lite ont, så som förut, men jag låtsas inte om det för jag orkar verkligen inte åka till Karlstad för att höra "det spelar ingen roll, det går inte att göra någonting åt det" och sen få åka hem igen.
Jag är trött och ska nog spela lite nu och sen ska jag försöka orka städa!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar