.

.

19 mars 2011

v.36+0 + Dag 5



Din bebis är nu c:a 34 cm från huvud till stjärt och omkring 48 cm från topp till tå och väger runt 2.7 kg.
Eftersom din livmoder trycker på organen i bukhålan och upp mot bröstkorgen så kan det ibland kännas obehagligt och svårt att andas. Du kan också känna smärta när din bebis sparkar på intilliggande organ.
- Åh, jotack jag märker det! Jag tar världens djupaste andetag men får ingen luft alls, ibland känns det som att jag ska kvävas hah :( Men men, det är ju inte så länge kvar nu! :)


Nu sitter jag och äter asgoda asstora vindruvor som vi köpte igår, fast det är kärnor i så det är lite jobbigt. Hatar telia, för vi skulle fått internet och tv 7e mars men allt bara krånglar och vi har inte fått det än. Idag får vi finbesök av Jonas och Ava, och min älskling tyckte att jag skulle baka men han säger inte vad jag ska baka så det verkar inte bli någonting :(

Dag 5 – Min absoluta favoritlåt.
Måste bli samma som igår!

Nu ska jaaaaag göra någonting och sen ska jag tvätta håret, sådetså.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar