.

.

23 mars 2011

Dag 9 – Min favoritstad.

Är ju fortfarande Arvika! Och det kan ni ju läsa om längre ner för jag orkar inte skriva samma sak igen :)

Idag är det onsdag och jag gick upp i tid för att komma iväg till distriktsköterskan, och nu har jag frikort resten av året! Och det är ju alltid trevligt tycker jag.
Och sen så gick jag till affären, och sen hem och gjorde pannkaksfrukost åt min älskling som fortfarande låg i sängen när jag kom hem. Anton fick också pannkakor, fast han redan hade ätit frukost.
Sen så har jag inte gjort så mycket alls och kommer inte göra så mycket mer heller! Martin var på besök nyss också, och det var trevligt. Grabbarna satt vid datorn och spelade Dead Space eller vad det heter, rätt kul att lyssna på dom för dom blev rädda.

Nu har dom gått ner till skatehallen och lämnat mig kvar här alldeles själv, dom frågade inte ens om jag ville följa med. Dummisar :(
Så nu tänker jag spela lite och sen blire sängen för jag är trött.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar