.

.

2 mars 2011

Mysbebis!!

Åhå, hon hickar så himla mysigt där inne alltså <3 Fast jag har knappt sovit något inatt för jag har haft jätteont i magen, det har varit jobbigt. Och hon där inne har legat och sparkat mig på revbenen hela natten också.
Jag har läst på flera ställen att nu ska bebisen sova ungefär 95% av tiden, men hon är ju vildare än någonsin där inne! Fast det klagar jag inte på, det är bara skönt att veta att hon lever :)
Älskling har precis gått iväg till praktiken och jag sitter och väntar på att klockan ska bli 11 8) Men innan det så hinner jag ju ringa försäkringskassan i alla fall för dom är ju knäppa. Och idag är det onsdag så proverna jag gjorde i måndags skickas till Stockholm, så förhoppningsvis så får jag svar imorgon? Eller kanske på fredag. Hoppas jag. Nervös i alla fall!
Nu ska jag ta och diska lite, kanske skriver mer senare.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar