.

.

25 mars 2011

v.37+0!



Du anses nu vara fullgången och hos bebisen utvecklas de sista detaljerna. Den är nu omkring 49 cm från huvud till tå och väger c:a 3 kg.
Är mest tjock och trött på att vara tjock nu! Eller, egentligen inte, men nu börjar allt bara kännas lite jobbigt och jag önskar att tiden kunde gå snabbare så jag kan andas ordentligt igen och slipper den här dumma katetern, för såret där slangen går in i ryggen bara kliar och kliar och är hemskt jobbigt. Har börjat dricka hallonbladste i alla fall, fast jag är inte så duktig på det eftersom att jag helst inte dricker något varmt över huvudtaget, utan mest går och tuggar på is hela dagarna!


Den här lille parveln och jag blev nyss lämnade ensamma hemma och nu ska vi lägga oss i soffan (eller jag ska i alla fall, han lägger sig nog på barnvagnen) och titta på tv och sen ska jag sova faktiskt, sådetså!

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Åh vad fin du är! Men jag förstår känslan.. Nu vill man snosa bebis istället! Det är så nära nu!
    Lycka till med allt!
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera