.

.

28 mars 2011

Fy mig, 12, 13 & 14!

Usch vad dålig jag har varit på att skriva då, så det får helt enkelt bli 3 dagar idag!

Dag 12 – Min bästa vän.
Jag har ingen bästa vän, jag har flera asbra vänner istället. Och det är jag väldigt nöjd med!
Dag 13 – Mina drömmar.
Framtidsdrömmar? Att allt bara ska fortsätta vara så bra som det är, för om det gör det så kommer jag vara världens lyckligaste tjej resten av mitt liv!
Dag 14 – Det här saknar jag.

Jag saknar min mamma.

Jaja, idag är det måndag i alla fall och ny vecka! I lördags så var vi hem till Emanuels morfar en sväng och fikade, sen åt vi pizza och massa godis och kollade på nya Tron, den var väl bra. Inte riktigt såna filmer som jag gillar, men ändå!
Och igår så var det söndag, då gick vi ut i solen (som försvann så fort vi kom ut typ) och ner på stan och köpte glass på Timmys som vi åt inne på Charlies, haha. Sen satt vi där ett bra tag och drack te, sen gick vi hem igen!
Men som sagt, måndag! Tror jag ska väcka min fina pojkvän snart och styra frukost och sen släpa med honom på stan, för han sa något om nya byxor igår. Och det är ju fint väder hela tiden så jag vill bara vara ute och äta glass, fast jag brukar ångra mig om glassen när jag kommer ut för det är ju inte alls så varmt som det ser ut att vara för det blåser en hel del.

Magen mår bra och jag har sammandragningar rätt så ofta, ibland så kommer det massa med 5 minuters mellanrum fast det går alltid över :((( Kom nu bebis!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar