.

.

20 mars 2011

Dag 6 – Min favoritplats.

Oj, väldigt svårt att bestämma sig för EN favoritplats. Men om jag måste bestämma just nu så är det Arvika. Jag trivs så himla bra i den här staden och den är fin och det är inte alls stort och fult med fula hus och konstiga byggnader överallt (som i Västerås) utan det är litet, fint och mysigt! Det är precis lagom stort, man har gångavstånd till allt (om man inte är jättelat) och nära till sjön. Helt perfekt helt enkelt. Jag trivs här och vill inte alls flytta härifrån :) Inte än på ett tag i alla fall!

Hihi, vi var ute med Floyd idag och så åt vi glass också, i solen! Så himla mysigt och skönt att det snart är vår!


Söta va?


"Hej jag heter Floyd och det är jag som är djävulen!"


Åhå, fulsöta katten!


Nu har mina små älsklingar somnat i soffan i alla fall! :) Söta är dom.
Fast jag ska snart väcka dom för min bästa älskling har tagit fram köttfärs ur frysen och ska laga lasagne idag :DDD Fett!
Har haft en asbra söndag och är jääättetrött, på ett skönt sätt. Så det blir sängen tidigt idag, men det är ju lika bra det eftersom att vi inte får sova så länge på morgonen för solen väcker oss, men det är mysigt det också.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar