.

.

3 mars 2011

Plusgrader! :D


Åh det är plusgrader ute, 4 stycken enligt yr.no! Och barnmorskan ringde nyss och talade om att proverna såg bra ut så jag behöver inte oroa mig över det utan får bara ringa in till SpecMVC om det blir outhärdligt, skönt att veta :)
Idag är det torsdag och jag och älskling ska på första föräldragrupps träffen! Spännande, hoppas det är några i våran ålder med också, Arvika är ju inte så himla stort men man kan ju ändå hoppas!
Jag ska springa ner till Coop nu och sen ska jag nog försöka hinna ner på stan och leta efter ett par byxor innan vi ska till Verkstan, för ja, jag har ju bara ett par byxor som går att använda nu som sagt.
Jag borde kanske äta lite lunch först, hm. Ja så får det bli!

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Men charmigaste bilden!! Åh, jag saknar dig, tjockis! <3

    SvaraRadera
  2. Haha älskar att man ser din navel :D <3

    SvaraRadera