.

.

16 mars 2011

Dag 2 – Jag och min älskling.


Min älskling, åh han är bra han.
Vi har varit tillsammans sen 1a Juli 2010, och jag har aldrig varit så kär eller kännt mig så säker på någon. Jag får fortfarande fjärilar i magen när jag tittar på honom och jag känner mig fortfarande helt nykär. Han är världens bästa människa och jag älskar honom över allt annat och det känns verkligen som att det här kommer hålla hur länge som helst :) Och oavsett vad som händer mellan oss i framtiden så kommer han alltid att vara en himla stor del av mitt liv eftersom att vi snart får barn tillsammans och han kommer bli världens bästa pappa tror jag! Fina han <3

__________________

Idag så var jag på ett snabbt möte med praktik-Johan och lämnade lite papper, sen tog jag och älskling en promenad i stan och hittade lite bebiskläder! Sen åt vi mat också, omnom. Vi trodde att vi skulle få internet och tv idag, men det var tydligen inte förrän 18e.
Jag är rädd att jag börjar få feber för tempen går upp lite hela tiden och just nu ligger den på 37.7, men jag ska snart gå och lägga mig och hoppas att det är borta imorgon! För imorgon är det sista föräldragruppsträffen.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar