.

.

2 mars 2011

GAH.

Har letat i hela lägenheten efter mina papper från försäkringskassan som jag måste ha för att kunna ringa dom och fråga vad det är för papper. Blir galen. Och katten var helt cp och bråkade hur länge som helst, men nu ligger han äntligen och sover i fönstret. OCH SEN KOM POSTEN. Kul. Fick faktura från landstinget, "Avgift för 2 vårddagar med 80 kr per dag". Okej, det är kanske inte så mycket pengar egentligen men det är ju så jävla störande att det inte är någon som har talat om att det kommer kosta mig över 1500 jävla spänn (på ett ungefär, säkert mer. 100kr/veckan + resor till karlstad då och då) att ha den här jävla skitkatetern som jag förövrigt hatar mest i livet för att slangen bara viker sig och det blir stopp hela tiden. Jävla skit landsting/sjukhus/läkare.

Nu vill jag att tiden ska gå fort så min älskling kommer hem och pussar på mig.
Hejdå.

1 kommentar:

  1. Stackare :( Skaffa högkostnadskort!! göre göre göre! Då får du betala 900/år sen resten gratis :) Puss!

    SvaraRadera