.

.

17 mars 2011

Dag 3 – Min musiksmak.

Oj, det här blir ett svårt inlägg! Min musiksmak är helt galen och allt jag lyssnar på beror på vad det är för årstid och vad jag är på för humör. Något som dock alltid går att lyssna på är ju NOFX. Såklart. När passar det inte liksom?
Men ptja.. De senaste åren i alla fall så har det varit mest massa olika punkband och så The Kooks som gäller på våren och sommaren, och när hösten har börjat närma sig så har jag blivit lite smådeppig och lyssnar nästan bara på akustiskt, vilket sen övergår i straight edge hardcore/metal liknande band under senhösten/vintern!
Det är som sagt väldigt blandat och jag är väl rätt öppen för nya förslag.
Men NOFX kommer i alla fall alltid att vara världens bästa band, så är det bara :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar