.

.

18 mars 2011

Ledsnaste tjejen i världen. + Dag 4

Har suttit och väntat hela dagen på att min älskling ska komma hem och så kommer han bara och springer in i en minut och hämtar tvätten för han åker iväg till sin pappa och tvättar. Och kommer inte hem förrän om jag vet inte hur länge igen. Börja ju störttjura så fort han var utanför dörren och kan inte sluta. Skithormoner eller något.
Och jag skulle fått pengar "i slutet av veckan, seeenast fredag" och vart fan är dom då? Ja, inte på mitt konto i alla fall.
Och det svider och klias där fästet satt.
Just nu är allt bara jobbigt, fast det kommer nog vara bra om någon timme igen.

Juste, v. 36+0 idag också. Bild och sånt kommer sen.


Dag 4 – Låtar jag kan lyssna på om och om igen.

Just nu kommer jag bara på en sådan,
Something Corporate - Konstantine

Tröttnar aldrig, kan lyssna på den sjuttioelva gånger i rad.
Världens finaste låt, jag älskar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar