.

.

22 mars 2011

Dag 7&8.

Orkade inte blogga så mycket igår så ni får två dagar idag istället!

Dag 7 –Min favoritfödelsedag.
Var i år, jag och min älskling flyttade min födelsedag till den 5e Januari istället för 10e, för vi hade en så bra dag. Och den var bra, bäst. Mysig och.. Bra helt enkelt!
Och på den riktiga födelsedagen så var vi på bio, det var också mysigt. Så den var också bra. Sådetså. Två bra födelsedagar på samma år, det du.

Dag 8 – Mitt favoritminne.
Så roligt att jag trodde att dag 7 var mitt favoritminne, så jag hade tänkt ut precis vad jag skulle skriva! Och sen så var det ju inte det. Men nu var ju dag 8 det, så det blir bra ändå :D Och roligt att imorse så kom Emanuel och frågade "Minns du när du frågade om jag ville ha barn med dig?" och jag utbrast direkt att det var ju precis det jag skulle skriva om idag!
Det är mitt absoluta favoritminne. Vi hade haft en bra dag tillsammans och sen låg vi i sängen mitt i natten och jag frågade honom om han ville att vi skulle behålla lilla bebisen, och han svarade såklart ja! Har nog aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
Favoritminne big time alltså. Åh <3 (Fast jag är ju fortfarande lika lycklig i och för sig, men det var väl just då det började!)


Ja. Det var väl det. Åt mat från sista thairesturangen i Arvika för att prova jordnötssåsen och är riktigt besviken och hoppas att någon från Västerås kommer och hälsar på snart och har med sig jordnötssås från Spicy Hot.

Vår barnmorska tror förövrigt att bebis kommer Fredag 1a April, på kvällen om jag inte minns fel. Att hon är 49cm lång och väger 3008g! Får väl se om hon har rätt, hoppas på det i alla fall :)

Hejdå!

2 kommentarer: