.

.

7 mars 2011

En måndag

Heeeej, jag har varit lite dålig på att uppdatera nu känner jag!
Men i fredags var vi som sagt till Karlstad, och sen inte så mycket mer för vi var tröttast i världen :) Och i lördags så var vi med Emanuels morfar på en antik/samlarmässa, fanns ju hur mycket häftiga (och konstiga) saker som helst, och jag skaffade mig världens finaste sparbössa som jag kanske tar en bild på sen! Och efter det så fick vi våfflor hos Emanuels mamma också, och igår så var vi på kalas för Emanuels lillebror fyllde år i torsdags! Så det är väl lite det vi har hunnit med under helgen. Och städat har vi gjort också!


Finn ett fel!
(vi hade precis lagat mat, det brukar inte vara så himla stökigt i köket faktiskt!)

Trodde han ja!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen springa iväg till verkstan för att träffa distriktsköterskan och sen barnmorskan, sådetså!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar