.

.

28 feb. 2011

Massa text! D:

Aaahh, höll på att dö imorse :D Åt pizza igår typ 16.30, sen gick vi och la oss 17.30 och jag fick inte äta från att klockan var 12 i natt, för att jag skulle göra ett test. Och så vaknade jag 05.17 och var aaaaashungrig :( Men fick inte äta någon frukost. Gick till konsum och köpte ett päron och en drickyoghurt och gick iväg och gjorde testet typ 1 timme innan jag skulle egentligen haha. Och sen fick jag sitta och vänta i över en timme för jag skulle till distriktsköterskan (som visade sig vara Ava's mamma :D), men jag hade i alla fall mitt päron och min yoghurt då. Och när hon höll på att byta plåstergrejset på ryggen så höll jag på att svimma, antagligen för att jag inte hade ätit något, så hon hämtade varm choklad åt mig. Hihi söt!
Träffade på Emanuels pappa där som också la om sitt bandage, så vi gick och köpte skor till Emanuel och gick till hans praktik och lämnade dom och åt där! Jag åt torsk och potatis med någon örtsås och det smakade typ ingenting, så det gick att äta i alla fall haha! Jag brukar inte alls kunna äta på resturanger för jag tycker inte om någonting typ.
Seeen hjälpte han mig att handla och skjutsade hem mig så jag slapp bära tunga kassar från Ica och när jag kom hem så ringde jag till soc för jag måste ha tag på min dumma handläggare. Jag ringde 14.32 och då sa hon i receptionen "Du får ringa igen på onsdag för telefontiden är slut 14.30" AAAAAAH DÖ.
Nu sitter jag och väntar på min älskling som är finast i världen och ska snart skala potatis för vi ska äta köttfärsgratäng idag. Och nu blev inlägget aslångt.

Hejdå!

1 kommentar:

  1. vad glad jag blir att hon hjälpte dig :D folk kan vara så dryga på vårdcentralen. snäll mami! och det är så jäääävla drygt att vara fastande när man ska ta massa prover :( tur att det gick bra. kram!

    SvaraRadera