.

.

5 feb. 2011

30+1!



Idag är det 30+1, och inte alls så länge kvar! Och i förrgår så blev jag moster åt en liten pojke :) Grattis fina storasyster m. familj!
Igår ringde i alla fall läkaren igen och han sa att Arvika sjukhus inte hade skickat bilderna än, men dom skulle faxa dom igår eftermiddag i alla fall, men han skulle inte kunna diskutera bilderna med dom han behövde göra det med, förrän på måndag.......... Så jag får vänta lite till! Men han sa i alla fall att jag kommer få avlastning på något sätt, de vet bara inte hur än. Det börjar bli lite jobbigt att gå omkring och ha ont faktiskt.

Nu håller jag i alla fall på att baka ciabattabröd! Degen står på jäsning och snart ska jag baka ut det, hoppas det blir gott. Förra brödet blev jätteäckligt för jag hade i grahamsmjöl. Ska banne mig kasta grahamsmjölet, usch så HIMLA äckligt!
Senare så kommer älsklings mor förbi och vi ska få upp hyllor och tavlor och sånt. OCH DISKSTÄLL!! Hoppas jag. Annars blir det nog inte så mycket mer gjort idag :)




Grisen busar i pappas knä!



Nu står puckot och jamar som en idiot i bebisrummet. Han är söt ibland, men nu är han jobbig.

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Åh jag hade glömt att ni hade flyttat, hah pucko mig. Lägg upp bilder! Jag är jättenyfiken! :D Hoppas det blir bra med njuras!

    SvaraRadera