.

.

22 feb. 2011

Igår var jag hos barnmorskan och med bebis verkar allt vara som det ska :) Hjärtat slog lite fort först, men vi fick ta en promenad och när vi kom tillbaka så hade det lugnat ner sig. Så hon där inne var nog bara lite sur över att barnmorskan klämde på henne!
Fick tid till distriktsköterskan också igår eftermiddag och kom dit och fick först reda på att det kommer kosta mig 100:- varje gång jag går dit, vilket jag MÅSTE göra minst en gång i veckan. Kul va? Och sen att hon inte hade en aning om vad det var hon skulle göra, och ingen på hela vårdcentralen hade gjort något liknande förut. Alltså, byta slang/påse och lägga om förbandet eller vad det nu är för något. Känns ju jävligt tryggt och bra! Elllerrr?
Sen så köpte jag Dagens Nyheter igår också för att mamma var med på bild i den med sin jättefula ostbågsmössa :)

Annars så gör det väl inte så himla ont alls längre, förutom när jag råkar krångla till det genom att sitta eller ligga för länge på samma sätt. Skönt det i alla fall!

Nu orkar jag inte skriva mer hejdå :)

3 kommentarer:

  1. Min mössa är inte ful.. den är söt! :)
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Skönt att du är lite bättre. Se till att skaffa högkostnadskort o stämpla varje besök. När du kommer upp till 900:- så får du frikort.
    Kramis, Malins mamma.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hur kändes de från början, med njuren som krånglade? Sandra hesselbäck sa att du hade/har ungefär samma problems som mig och jag börjar bli orolig. jag är gravid i v 15 :/ Trodde det var foglossning eftersom jag fick den diagnosen från början men eftersom så många säger att det inte kan vara det så blir jag bara orolig att det är min njure som börjar krångla. Den har gjort de förrut så!
    Hoppas allt är bra med dig och den lille i magen :)

    /Emelie

    SvaraRadera