.

.

18 feb. 2011

Aaaaaaaaaaaaaaaj

32+0 idag förresten, bild kommer sen.

Har mer ont än förut och vill inte alls vara med längre :( Hade feber igår kväll också men tog en alvedon och det gick över så jag har inte ringt in.
Det gör ont precis hela tiden och det är inge kul alls, sov 16-18 igår när jag kom hem, och var vaken typ en timme sen sov jag tills imorse. Katten är svindryg och hoppar på min rygg hela tiden, eller sätter sig på slangen så det blir stopp.
Förövrigt så blir det stopp hela tiden när jag reser mig upp ändå om jag inte kollar hela tiden. SVINDRYGT. Och jag vet inte hur jag ska kunna duscha heller. Och bläbläbläblä jag vill inte mer. Kan knappt gå ju. Och bebis bara sparkar och sparkar och jag tror fan hon kommer åt njuren också eller något för förbannat ont gör det i alla fall.
Nu vill jag snabbspola tiden åtta veckor.

Hejdå.


Btw, vad är grejen med naglar nu för tiden? Alla som bloggar skriver fan om naglar och nagellack varannat inlägg. Usch tråkigt, tråkigt TRÅKIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar