.

.

9 feb. 2011

ÅH :@@!!!!!!!!

Kul att en läkare från Karlstad ringer en fredag och säger att dom inte vet hur dom ska avlasta min njure än för att Arvikas sjukhus har segat med att skicka bilder, men att han skulle få dom samma eftermiddag men inte hinna träffa de andra som ska vara med att bestämma förrän på måndag morgon. Så han skulle höra av sig på måndag.
Och på måndag morgon så är jag hos min barnmorska (som förövrigt är den enda jag gillar inom sjukvården hittills) som ringer till Karlstad och frågar om den här läkaren, Jens, behöver några prover. Och det är ingen som vet någonting och Jens jobbar inte ens på måndagen.
Sen hör ingen av sig på hela måndagen eller tisdagen, så jag ringer in idag och får reda på att den här dumma Jensjäveln jobbar inte ens idag heller.
Blir tokig på det här jävla skitsystemet och jag kan inte gå hemma och inte vara sjukskriven och ha ont hur jävla länge som helst fattar dom inte det eller? <
Nja, tydligen inte. Bögar.

1 kommentar: