.

.

8 feb. 2011

Pics!

Tog nyss lite bilder på lägenheten eftersom att alla är så nyfikna!

Hallen, till vänster ligger köket, till höger vardagsrummet och mitten bebisrummet!




Stora köket <3




Det som blir bebisrummet sen! Fjanton får bo där ett tag först.
(Det är Floyd som tycker att mattorna ska ligga på varandra förresten)




Katt ^

Vardagsrummet!





Sovrummet! Allt ser helt snett ut bara för att jag höll kameran snett :(





Då fick jag väl med det mesta tror jag.
Idag så är det tisdag och igår ringde ingen läkare, så han bör höra av sig idag annars blir jag sur för nu går jag omkring och har svinont. Har 37.8 i temp efter alvedon, men det är väl inte feber? Eller?
Aja. Får hoppas på att det inte är det eftersom att jag inte har någon lust att åka till Karlstad just nu! Såg att Floyden blev med på en av bilderna också, sötkatten. Följer efter mig så fort jag rör på mig när vi är ensamma hemma!

Nu ska jag gräva åt min älskling.
Hejdå!

4 kommentarer:

  1. Superfin lägenhet! <3 Avundsjuk på er. haha, man är otroligt glad för eran skull!

    Hoppas allt går fint! kram!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, riktigt snyggt! Ser framimot att se det med egna ögon :)

    SvaraRadera