.

.

15 feb. 2011

Hejdå!

Gissa vem som är nervösast i världen då.
Om ungefär 45 minuter så kommer Emanuels mamma och hämtar mig och så åker vi till Karlstad. Inatt har nästan allt det onda gått över (?) som att njurejäveln känner på sig att jag ska till sjukhuset idag. Precis som förra gången. Dumt.
Men ja, förhoppningsvis så blir jag väl inlagd och får kateter, för annars gör det bara ont igen när jag kommer hem och jag orkar inte åka fram och tillbaka flera tusen gånger. Så jag har packat en liten väska med kläder, böcker, tandborste osv. som jag har med mig!

Och igår när älskling kom hem efter att ha varit med Tomas ett tag så hade han med sig 3 röda rosor och en hjärtchokladask! Världens gulligaste :) Och så lagade han köttfärssås och det var asagott!

Sen har jag letat överallt på internet efter folk som skrivit något om den här pigtailkatetern under graviditet, eftersom att alla läkare sagt att det inte alls är så speciellt ovanligt, men jag kan inte hitta en enda som skrivit någonting. Och sen är jag asnervös över hur man sätter in den, kommer jag sövas? För det är väl farligt för bebis? Kommer jag bara vara lokalbedövad? Då dör jag ju av att veta att någon är i mig och gräver. Uschuschusch, kan det inte bara vara över nu?
HEjdå :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar