.

.

11 feb. 2011

31+0



(ursäkta morgonfrillan :))

Bebisen är nu omkring hela 42 cm från huvud till tå och väger omkring 1.6 kg. Ja, det börjar kännas nu! Sparkas och slåss som en liten vilde och så fort jag äter någonting så blir hon antingen arg, eller glad, och sprattlar ännu mer! Mysbebis <3 (så länge hon håller sig undan revbenen dvs.)
9 veckor kvar, helt galet! Det är inte alls länge kvar nu.

Idag var jag asglad och tänkte "hihi stackars alla som måste ut i det här pissvädret, men jag är inte en av dom!!". Tji fick jag som kom på att jag var tvungen att gå till verkstaden :( Fast det var ju lika bra för jag var tvungen att lämna kopia på sjukskrivning till soc och skicka iväg till försäkringskassan i alla fall.
Så jag passade på att handla lite på vägen hem även fastän det blev en omväg. Och usch vad jag hatar backar och usch vad jag hatar snö!!! Jag klarar verkligen inte av att gå i snön där det inte är plogat. Känns som att jag aldrig ska komma fram och det känns som att jag lyfter knäna till hakan men ändå måste jag sparka mig fram i snön. Uschuschusch. Var typ 4 tanter med senilkärror som sprang om mig liksom.

Nu håller jag på att baka semlor i alla fall, ska göra med vaniljkräm i, istället för mandelmassa, för det är äckligt. Och vaniljkräm är gott.

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Jäklar vad fort de går. Riktgt stor mage har du fått. Mycket spetsig så jag tror du bär på en pojk. ;)

    SvaraRadera