.

.

14 feb. 2011

Ajaj.

Njuren bara gör ont hela tiden och vill inte alls bli bättre :( Hoppas att jag orkar hålla ut tills imorgon i alla fall. Blir lite jobbigt att ta tåg&buss till sjukhuset imorgon med tanke på att jag nästan dör lite när jag bara ska gå till toaletten.
Idag är det alla hjärtans dag och jag hade tänkt fixa frukost åt älskling och sen såg jag ett jättefint kort med en panda som jag tänkte springa iväg och köpa åt honom men jag kan ju inte ta mig någonstans så det blev varken frukost eller kort :(
Men jag har i alla fall kunnat sova lite i natt, vaknat hela tiden men jag har kunnat somna om i alla fall. Tur det!

Nu är älskling iväg och spelar biljard och äter lunch med Tomas, hoppas han kommer hem snart för jag är asuttråkad för wow funkar inte :((((( Och jag får inte titta på Chuck utan honom och vi har fortfarande inga tv-kanaler. Och internet är tråkigt.

Floyd tappade en tand idag, stackarn!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar