.

.

24 feb. 2011

Lives Like Mine + Ny design!


Skitkattjävelsfandumihuvetkatt.
Kan någon förklara varför katten är dum i huvet så fort Emanuel inte är hemma? Alltså han hoppar upp på ALLT. Precis allt. Slår ner allt han kommer åt på golvet så fort jag tittar bort och biter i sladdar och blommor. Men när Emanuel kommer hem så slutar han.
Jävla idiotkatt.

Var på Annas & Matheas studentkonsert igår kväll, hur bra som helst!
Jag vill också kunna spela fiol, ascoolt ju!
Och ptja, gjorde väl inte så mycket mer än det igår. Och idag är det torsdag, och det blir nog inte så mycket gjort idag heller. Men imorgon ska jag till barnmorskan igen! Bebis bara sparkas och sparkas. För en vecka sen så var det mest till vänster, men nu är det till höger och det är väldigt långt åt höger så jag är livrädd att hon ska börja komma åt njuren för då dör jag nog lite. Hoppas hon snurrar snart!
Annars går väl det mesta bra förutom att det känns som att ryggen (alltså själva skelettet i ryggen) ska spricka vilken sekund som helst och gör ont som fan. Men det går över hoppas jag!

Förövrigt så sitter jag med massa kläder på mig, och fryser ändå. Och min näsa är alldeles röd för att det är så kallt. Uscha, jag vill ha vår nu.

Och justja!
Det har kommit upp ett till album med Mike Hale på spotify! Galet bra. Synd att hans musik inte finns någon annanstans än där tycker jag. Ja.
LYSSNA HÄR om du inte har hört förut. Vilken man alltså :)

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Det är för att han är min Baby Boy. Vi älskarvarandra sååå myckeee na na nanaa oh u get so jealous.

    SvaraRadera