.

.

7 feb. 2011

Måndag

Har inte sovit bra alls i natt, inte coolt! Igår kväll sprang våran granne omkring i hela sin lägenhet tror jag för det lät som att någon sprang fram och tillbaka i våran hall :( Sen när jag väl somnade så har jag vaknat typ en gång i timmen och trott att jag ska gå upp. Så jag gick upp för en halvtimme sen.
Ska till barnmorskan 8.30! Det blir spännande och se om jag gått upp något,
det borde jag gjort för jag känner mig tjock.
Sen ringer förhoppningsvis läkaren idag och talar om hur det blir med avlastning av njuren också, hoppas jag.
Annars blir det nog inte så mycket idag. Ska tina upp bröd i ugnen nu och hoppas på att det blir som nybakt, annars blir jag ledsen.


I veckan kommer dessa skor hem till mig också, wi :D
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar