.

.

20 feb. 2011

Söndag

Sitter på laptopen nu så antagligen så kommer jag sitta och svära ett tag framöver för den brukar alltid radera massa text som man inte vill radera :D
I fredags i alla fall så kom älskling hem på natten där runt halv 3 och jag gick och la mig 23, men var vaken när han kom hem. Sen kunde ingen av oss sova fastän vi bara låg och försökte sova tills klockan var morgon. Jobbigt!

Igår så åkte vi hem till Emanuels pappa och lånade hans tvättmaskin lite, åh så skönt med rena kläder!! Och så åt vi pizza med Lizzy, Anton och Fredrik och sen såååå, var vi hos Emanuels pappa ett tag och sen handlade och på kvällen så kom Tomas och Nina över och så såg vi på Trolljegeren (eller hur den nu stavas) och R. Det var trevligt! Anton var med också förstås.

Idag bakade jag semlor, och tänkte att jag bara skulle göra halva satsen (alltså 7 st istället för 14) och så glömde jag såklart pensla med ägg innan jag körde in dom i ugnen så dom blev fula och brända. Så jag grät och svor lite och kände mig extra gravid och gjorde nya som blev lite bättre.

Sen fixade jag kalops, fast Emanuel säger att det inte var kalops för han tycker inte om det egentligen, men den här tyckte han om. Och det blev gott!
Har kollat på hela första säsongen av solsidan idag också och det är ju faktiskt riktigt kul. Och nu tittade jag på klockan och måste sova för imorgon ska vi till barnmorskan och kanske distriktsköterskan om jag får tid där imorgon, hoppas det för sårskorpan på ryggen klias så jag dör lite!

Förresten har jag världens bästa pojkvän som hjälper mig att tvätta håret. Puss!

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Det låter som om du har det ganska bra fast du har en nure som krånglar.. härligt! Ha det gott hela lilla familjen! Kram Mamma

    SvaraRadera