.

.

18 feb. 2011

Bilddddder




Första bilden är tagen på höger sida, där slangen åker in i njuren bak i ryggen. Den där blåa alltså. JÄVLAR vad såret har börjat klia :( Tur att det är förtejpat annars hade jag inte kunnat låta bli att pilla på det.

Andra bilden är magen från andra sidan som det förmodligen kommer bli nu eftersom att jag har den där fula saken på andra sidan.

Och tredje bilden är på lilla Floyd som är dum :) (fast just nu är han snäll och ligger någonstans och sover!)

Emanuel har i alla fall åkt iväg och blir borta hela kvällen och kommer väl hem inatt någon gång. Jag är helt galet trött och tänker bannemig sova alldeles strax! Ville inte gå och lägga mig för tidigt för då vaknar jag så tidigt och har inget att göra imorgon.
Har söta filmer på Floyd också men dom får hamna på facebook för jag orkar inte ladda upp dom här också, sådetså.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar