.

.

3 feb. 2011

Nervös tjej

Jag var ju på röntgen igår, det gick väl bra antar jag. Fick se bebis skelett också :D Jättelitet och jättesött! Hon låg precis som jag trodde också.
Åhå, det är inte så himla länge kvar nu <3
Men ja, i alla fall så var jag ju där igår och nu för någon timme sen så ringde läkaren jag träffade i Karlstad och frågade om jag hade varit där än för han hade inte fått något svar. Men det skulle väl förmodligen komma under dagen och sen skulle han höra av sig direkt. Och jag är asnervös över vad dom kommer göra med mig och hur lång tid jag kommer få vara på sjukhuset för jag vill vara hemma med min älskling och inte på ett dumt sjukhus aslångt bort :(
Idag ska jag i alla fall inte göra någonting alls, bara spela och se på film. Sådetså.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar