.

.

10 feb. 2011

Hej!

Läkaren ringde igår i alla fall och sa att jag skulle komma in idag. Så imorse så skulle jag och älskling ta tåget till Karlstad 9.40, men det var försenat typ 40 minuter. Usch, tråkigt. Men vi kom fram till slut i alla fall och ett par prover och 2-3 timmar senare så sa läkaren (ännu en ny läkare som jag inte träffat någon gång förut) att jag fick läggas in direkt om jag ville. Men det hade ju blivit tokigt för det vill jag ju vara förberedd på. Så jag ska tillbaka på tisdag och läggs förmodligen in då!

Igår så åkte vi till Karlstad med Emanuels mamma, vi gick på Rusta och Ikea, och fick med oss sjukt mycket bra saker hem för inte alls mycket pengar så vi är helnöjda! Fyndade ett assnyggt badrumsskåp för 140:- typ!

Och idag när vi kom hem från Karlstad så fixade jag fläskotlett och potatismos, jävlar i helvete vad gott det var :D Det blev till och med lite kött över så jag får lunch imorgon. Och imorgon ska jag baka semlor också, och sen på lördag så kommer Martin och hans mor hit och fikar! :D Kulkulkul! Och någon gång nästa vecka kommer Fjanton. Tror jag!
Ja. Nu ska jag hitta på någonting annat.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar