.

.

2 feb. 2011

Vädret!

Jag somnade på soffan efter att älskling gått till skolan, och jag hade satt larm på 11 på telefonen för att jag inte skulle sova alldeles för länge. Men jag vaknade 10.36 av att solen lyste rakt i ansiktet på mig <3 Åh så mysigt. Fick värsta vårkänslorna nu och sitter och lyssnar på Sista Sekunden, för det är sån musik som jag bara lyssnar på under våren och sommaren.

Förövrigt så går det väl rätt bra med nya lägenheten, fast man upptäcker ju lite mer fel här och där så som att vägarna buktar utåt och golvena lutar och varmvattnet måste man sätta igång 5 minuter innan man ska diska.. Och vattnet blir inte heller så varmt att man kan bränna sig på det! Det är ju både bra och dåligt, bra för att man inte bränner sig och dåligt för att man kan inte duscha riktigt varmt, vilket säkert gör att om man vill bada så blir det inte heller riktigt varmt. Men det går säkert att lösa på något sätt!
Men jag trivs som fan i alla fall!

Och jag känner mig lyckligast i världen och förstår inte alls hur jag kunde kunde gå från totalkaos till att må så bra och känna mig så trygg, men jag är galet tacksam över det och det finns ju faktiskt ett par till personer än min pojkvän som hjälpt till med detta. (Okej, inte så många men jag tror att de personerna vet vilka de är!) Och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna gottgöra er för allt ni ger, ni är bäst!

Nu blev det väldigt långt här och nu ska jag fortsätta lyssna på Sista Sekunden, tvätta håret och sen packa upp något kanske. Ska på röntgen 14.45 så måste leta busstider också.
Hejdå :))))))

1 kommentar:

  1. jag som alltid duschar asvarmt tyckte till och med att detta vattnet var behagligt även ifall jag inte såg fram emot att duscha i ljummet vatten som jag trodde det skulle vara. Och när jag väl stod i duschen så blev jag sugen på att bada för det var så gott ju. :)))))))))

    SvaraRadera