.

.

13 feb. 2011

Semlor & njuront


Jag bakade semlor i fredags och de var i alla fall rätt goda tyckte jag, alla andra som fick smaka på dom sa att det var jättegott så jag tror väl på dom då eftersom att jag inte ens gillar semlor i vanliga fall :)
Och i fredags kväll började njuren göra ont som in i helvete och jag kunde inte sova på hela natten, skulle ta ett varmt bad men varmvattnet funkade tydligen inte på natten. Körde med värmedynan och det hjälpte först ett tag, men sen började det göra ont som fan igen och då hjälpte ingenting alls. Stackars Emanuel kunde inte göra något heller, bara lyssna på mig som låg och gnällde :(
Det gick över runt 6-7 på morgonen i alla fall och vi lyckades väl sova ett par timmar innan vi fick besök av Martin och Cecilia, det var hur trevligt som helst!

Sen gjorde det inte så ont alls igår, förrän på kvällen. Men då var det ändå lugnt liksom och jag somnade och så i alla fall. Men när jag vaknade kl 6 imorse så gjorde det ont igen, fast på ett helt annat sätt än förut. Mycket skönare på det här sättet än det i fredags i alla fall! Känns som att jag är öm i hela högersidan bara, så jag ska nog lyckas hålla ut tills på tisdag känns det som just nu i alla fall. Men man vet ju aldrig vad som händer imorgon.

Har ätit lasagne idag och det var galet gott, jag är trött och snart är det sovdags!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar